Levering

Bezorging

Uw bestelling kan worden opgehaald in ons Distributiecentrum aan de Plaagslagen 2 in Rijssen, of desgewenst worden thuisbezorgd in Nederland. De verzendkosten bedragen:

  • < 10 kg: €6,75 (PostNL, track & trace)
  • 10-23 kg: €13,00 (PostNL, track & trace)
  • > 23 kg: €80,00 (zware items zoals fornuizen en tegels, Muller Transport)
  • > €500: gratis verzending
  • keukens/badkamers: gratis bezorging, leverweek desgewenst in de toekomst tot max. 12 maanden

PostNL
Bij verzending via PostNL ontvangt u een track- en tracecode, waarmee u uw bestelling kunt volgen. Eenmaal bij PostNL kunnen wij uw zending niet wijzigen of bespoedigen.

Mocht u niet thuis zijn tijdens de 1e bezorgpoging van PostNL, dan wordt uw pakket afgeven bij de buren of bij een PostNL-punt in de buurt. De bezorger laat een kaartje achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kunt u via track & trace van PostNL zien waar u uw pakket vervolgens op kunt halen. Meer informatie via PostNL: klik hier.

Muller Transport
In dit geval informeert onze planner u over het levermoment en de chauffeur belt u ca. 30 minuten voor aankomst om zeker te weten dat u thuis bent. Bent u niet thuis, wordt toch gepoogd om uw bestelling af te leveren. Tijdens transport gelden de vervoersvoorwaarden van de gekozen transporteur. Dit geldt dus ook voor situaties waarin u (herhaaldelijk) niet thuis blijkt te zijn. Hieraan kunnen wij helaas niets veranderen. Zware artikelen (zoals pallets met tegels) worden op de begane grond geleverd, zo dicht mogelijk bij uw woning. Chauffeurs tillen deze artikelen niet naar binnen, in de tuin en/of naar verdiepingen.

Keukens en badkamers
Keukens en badkamers, die in onze webshop worden besteld, worden uiteraard gratis door ons bij u in Nederland thuisbezorgd. Dit is gelijk aan wanneer u de keuken of badkamer in onze showroom in Rijssen of Apeldoorn kocht. U betaalt keukens en badkamers in de webshop echter vooraf, omdat wij deze speciaal voor u gaan bestellen en geen risico kunnen lopen dat keukens geannuleerd worden. Wilt u liever pas per PIN aan de chauffeur betalen bij levering van een keuken of badkamer, kies dan voor beeldbellen met uw adviseur van Paul Roescher. Hij/zij navigeert u dan persoonlijk via een mobiele videoverbinding door de showroom. U bestelt uw keuken/badkamer dan via de showroom Apeldoorn of Rijssen.

Zelf afhalen

Bestellingen kunnen indien gewenst en mogelijk ook gratis worden afgehaald bij het distributiecentrum van Paul Roescher Megastore in Rijssen aan de Plaagslagen 2. Het spreekt voor zich dat dit volkomen veilig zal gebeuren! Kijk bij onze actuele openingstijden om teleurstellingen te voorkomen. Wij nemen contact met u op voor de definitieve afhaalafspraak.

Levertijd

In onze webshop wordt bij artikelen aangegeven of deze actueel op voorraad zijn en zo niet, wat de (indicatieve) levertijd is. Bij voorraadartikelen geldt een korte levertijd van ca. 48 uur, mits wij uw bestelling tijdig hebben kunnen verwerken (zie ook onze openingstijden). Voor speciale op maat gemaakte artikelen, zoals zeer grote tegels die uit het buitenland moeten komen en speciaal voor u besteld worden, gelden uiteraard afwijkende levertijden. Informeert u bij onduidelijkheid altijd vooraf om teleurstellingen te voorkomen.

Schade

Schade aan uw bestelling dient u in samenspraak met de chauffeur van de transportdienst direct op de afleverbon aan te geven. Indien u schade constateert na levering, dan kunt u contact met ons opnemen voor de vervolgprocedure. Dit doet u in onze Service Desk.

Tegels na-/bijbestellen

Het is handig om tenminste 10% meer tegels te bestellen dan u op dit moment nodig heeft. Fabrikanten confronteren ons helaas sporadisch met een tegel die uit hun assortiment is en/of (licht)gewijzigde kleuren en/-of texturen.