Bezorging
Uw bestelling kan tijdens onze openingstijden worden opgehaald in ons Distributiecentrum aan de Plaagslagen 2 in Rijssen, of desgewenst worden thuisbezorgd in Nederland. De verzendkosten voor het vasteland (exclusief Waddeneilanden) bedragen:
- < 10 kg: €6,75 (PostNL)
- 10-20 kg: €13,00 (PostNL)
- > 20 kg: €27,50 (Muller Transport)
- > €500: gratis verzending (behalve Waddeneilanden)
- keukens/badkamers: gratis bezorging, leverweek desgewenst in de toekomst tot max. 12 maanden (dit heet "op afroep")
Voor de Waddeneilanden geldt een toeslag van €50. Deze wordt achteraf aan u gecommuniceerd.
PostNL
Bij verzending via PostNL ontvangt u een track- en tracecode, waarmee u uw bestelling eenvoudig zelf kunt volgen. Wanneer uw bestelling eenmaal door PostNL is opgehaald en zich dus in het distributienetwerk bevindt, kunnen wij uw zending niet meer wijzigen of bespoedigen.
Mocht u niet thuis zijn tijdens de 1e bezorgpoging van PostNL, dan wordt uw pakket indien mogelijk afgeven bij uw buren of direct bij een PostNL-punt bij u in de buurt. De bezorger laat een kaartje achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kunt u via track & trace van PostNL zien waar u uw pakket vervolgens op kunt halen. Meer informatie via PostNL: klik hier. De verantwoordelijkheid ligt bij de vervoerder.
Transport
In dit geval informeert de planner u over het levermoment en de chauffeur belt u ca. 30-60 minuten voor aankomst om zeker te weten dat u thuis bent. Bent u niet thuis, wordt toch gepoogd om uw bestelling af te leveren. Tijdens transport gelden de vervoersvoorwaarden van de gekozen transporteur. Dit geldt dus ook voor situaties waarin u (herhaaldelijk) niet thuis blijkt te zijn. Hieraan kunnen wij helaas niets veranderen. Zware artikelen (zoals pallets met tegels) worden altijd op de begane grond geleverd, zo dicht mogelijk bij uw woning. Van chauffeurs mag u niet verwachten dat zij de artikelen naar binnen, boven en/of in de achtertuin brengen. Hiervoor bent u te allen tijde zelf verantwoordelijk. Wij rekenen op uw begrip.
Keukens en badkamers
Keukens en badkamers, die in onze webshop worden besteld, worden uiteraard gratis door ons bij u in Nederland thuisbezorgd. Dit is gelijk aan wanneer u de keuken of badkamer in onze showroom in Rijssen of Apeldoorn kocht. U betaalt keukens en badkamers in de webshop echter vooraf, omdat wij deze speciaal voor u gaan bestellen en geen risico kunnen lopen dat keukens geannuleerd worden. Wilt u liever pas per PIN aan de chauffeur betalen bij levering van een keuken of badkamer, kies dan voor beeldbellen met uw adviseur van Paul Roescher. Hij/zij navigeert u dan persoonlijk via een mobiele videoverbinding door de showroom. U bestelt uw keuken/badkamer dan via de showroom Apeldoorn of Rijssen.
Zelf afhalen
In overleg kunnen bestellingen indien gewenst en waar mogelijk ook gratis worden afgehaald bij het distributiecentrum van Paul Roescher Megastore in Rijssen aan de Plaagslagen 2. Kijk bij onze actuele openingstijden om teleurstellingen te voorkomen. Wij nemen contact met u op voor de definitieve afhaalafspraak, zodat wij de tijd hebben om alles afhaalkaar voor u te zetten.
Levertijd
In onze webshop wordt bij artikelen aangegeven of deze actueel op voorraad zijn en zo niet, wat de (indicatieve) levertijd is. Bij voorraadartikelen geldt een korte levertijd van ca. 48 uur, mits wij uw bestelling tijdig hebben kunnen verwerken (zie onze openingstijden). Voor speciale op maat gemaakte artikelen, zoals zeer grote tegels die uit het buitenland moeten komen en speciaal voor u besteld worden, gelden uiteraard afwijkende levertijden. Informeert u bij onduidelijkheid altijd vooraf om teleurstellingen te voorkomen.
Schade/manco's
U wordt verzocht om schade aan en/of manco's (tekorten) in uw bestelling zo spoedig mogelijk te melden, waar mogelijk al bij levering. Dit kan door een opmerking op de afleverbon en door een melding te doen in de Service Desk. Er wordt dan zo spoedig mogelijk een oplossing gezocht.
Tegels na-/bijbestellen
Het is verstandig om tenminste 10% meer tegels te bestellen dan u op dit moment nodig heeft. Dit kan in de rekenmodule op de artikelpagina bij tegels/vloeren worden aangegeven. Het vinkje "snijverlies" staat dan aan. Fabrikanten confronteren ons helaas sporadisch met bijvoorbeeld een tegel die per direct uit hun assortiment is gehaald en/of (licht)gewijzigde kleuren en/-of texturen. Dit kan ervoor zorgen dat een tegel in sommige gevallen niet meer lever is, of dat een nieuwe productie (licht) kleur en/of textuurverschil oplevert. Dit is helaas overmacht.